مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 192
  • بازدید دیروز : 192
  • بازدید این هفته : 1933
  • بازدید این ماه : 61369
  • بازدید کل : 1565655


telegram
زنان اگر می دانستند كه همسرانشان تا چه اندازه نسبت به عقايد جديد روی باز از خود نشان می دهند، متعجب می شدند.

آيا دوست داريد شديدتر اين كار را با شما انجام دهد؟ بيشتر مردان منتظر بدست آوردن چنين فرصتی هستند! انتظار رابطه جنسی بهتری داريد؟ بيشتر مردان تمايل زيادی به انجام چنين كاری دارند. بيش از اندازه سريع است؟ يا خيلی كند؟ چه دليلی می تواند شما را از بيان احساسات باز دارد؟ فقط كافی است اين كار را با در نظر گفتن حساسيت و با رعايت كامل ارزش و احترام انجام دهيد تا زندگی جنسيتان ارتقا پيدا كند.

زنی بود كه آرزو داشت در كشتی با همسر خود رابطه جنسی برقرار كند ، پس از مدتها كه اين مطلب را با شوهرش در ميان گذاشت؛ او نيز در يك روز گرم تابستان، يك قايق تفريحی اجاره كرد و او را به اعماق دور دريا برد و در آنجا تجربه مورد علاقه اش را نصيبش كرد. آنقدر اين تجربه برای اين زن جالب بود كه اين داستان را برای تمام دوستانش تعريف می كرد.

البته شايد اين رهنمودها برای كسانی كه درگير مشكلات متعدد زندگی هستند قابل استفاده نباشد اما فراموش نكنيد كه رابطه جنسی پايه و دوام خانواده است بهمين علت بعضی اوقات يك زوجی را می شناسيد كه عليرغم محدوديت مالی و مشكلات اقتصادی از بودن با هم لذت می برند ولی زوجهای پولدار و متمول هم مشناسيم كه چشم ديدن هم را ندارند .

راستی می دانيد دليل اين موضوع چيست؟ با توجه به توضيحاتی كه قبلا داده شد واضح است مردی كه بتواند دنيای درون زن مورد علاقه خود را بشناسد دروازه فتح آنرا نيز می گشايد درحالی كه مردان پولدار ممكن است دنيای بيرون زنان را بشناسند و كيف پول او را پر كنند اما دروازه درون زن را نمی شناسند.

از طرف ديگر زن هميشه دوست دارد توسط مرد مورد علاقه اش تسخير شود تا اسير !! و برای تسخير زن نيز مثل هر قلعه و بارو بايد از درون آنرا تسخير كرد يعنی بدون همراهی زن تسخير او ممكن نيست!

همسر شما علاقه بسيار زيادی دارد كه بداند چه چيزهايی شما را تحريك می كند؛ اين موضوع به خصوص در بين زوجهای ايرانی ابهام آور است كه زن يا مرد خجالت می كشند آنچه را كه تمايل دارند بگويند و يا عمل كنند.

يك تحقيق ميدانی نشان می دهد كه بسياری مردان بدان دليل به معشوقه يا دوست دختر پناه می برند كه خود را با او راحت تر می بينند و روابط جنسی با او برقرار می كنند كه با زن خود از آن عاجز هستند. زنان بايد به اين نكته توجه كنند كه دختران جوان ( راهزنان جنسی مردان) بيشتر با تمايلات مردان آشنا هستند و بهمين دليل بيشتر مردان به سوی اين قبيل زنان كشيده می شوند.


ارسال نظرات