مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 202
  • بازدید این هفته : 1845
  • بازدید این ماه : 61030
  • بازدید کل : 1565703


telegram

قرص های پیشگیری از بارداری، عوارض جانبی مانند ضعف، اضافه وزن یا کاهش میل جنسی را به دنبال دارند و برای استفاده در دوران شیردهی مناسب نیستند. اما ژل موضعی جدید همه این مشکلات را حل می کند.

استفاده از قرص های پیشگیری از بارداری، یکی از متداول ترین راه های کنترل بارداری است که توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما شاید در آینده ای نزدیک، این قرص ها با ژل مخصوصی که از طریق پوست جذب می شود، جایگزین شوند.

.

 ژل موضعی جدید، درست مانند برچسب های دارویی عمل می کند. با این تفاوت که برچسب دارویی دیده می شود و به علاوه، ممکن است قبل از جذب کامل دارو یا ماده مورد نظر، از پوست جدا شود. بر اساس این گزارش، این ژل موضعی اگر روی شانه ها، بازوها و یا پاها مالیده شود، درست به اندازه قرص های معمول پیشگیری موثر خواهد بود. به علاوه عوارض جانبی معمول این قرص ها مانند ضعف، اضافه وزن یا کاهش میل جنسی را به دنبال نخواهد داشت.

.

این لوسیون موضعی، درست مانند قرص ها، هورمون های پروژسترون و استروژن را وارد بدن می کند و از این طریق، مانع آزاد شدن تخمک توسط تخمدان در هر ماه می شود. در تست اولیه این ژل، ۱۸ زن به مدت ۷ ماه از آن استفاده کردند و هیچ کدام باردار نشدند. همچنین گزارش های علمی این مطالعه نشان می دهد که گرایش یا فعالیت جنسی این زنان کاهش نداشته و هیچ عارضه جانبی خاصی را هم گزارش نکرده اند.

.

به علاوه، بر خلاف قرص های متداول پیشگیری از بارداری فعلی، ژل موضعی جدید هیچ مشکلی را برای زنانی که شیردهی دارند ایجاد نمی کند. این در حالی است که قر صهای معمول، اغلب روی میزان شیر و توان شیردهی مادر تاثیر منفی دارند. این خبر بسیار خوبی برای تازه مادرانی است که آمادگی فرزند دوم را ندارند!


ارسال نظرات