مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 0
  • بازدید دیروز : 157
  • بازدید این هفته : 1778
  • بازدید این ماه : 60829
  • بازدید کل : 1565822


telegram

 

روش‌های مقاربت و هم‌بستر شدن بسیار متنوع‌اند و استفاده از آن‌ها برای تنوع، به خصوص در سال‌های اول ازدواج ضروری است و سبب تسكین روحی دوطرف می‌شود و یك‌نواختی عمل را از بین می‌برد. استفاده از این روش‌ها لذت جنسی را افزایش داده و علاقه و محبت زن و شوهر را افزایش می‌دهد. این روش‌ها عبارت‌اند از:

اول؛ طریقه‌ی معمولی: بیشتر مقاربت‌ها (حدود 80%) به این روش صورت می‌گیرند. در این حالت زن به پشت خوابیده و ران‌ها را از هم باز می‌كند و زانوهایش كمی خمیده‌اند. مرد در بین دو ران زن قرار گرفته و پس از دخول روی او می‌خوابد در حالی‌كه نقطه‌ی اتكایش روی زانوهایش می‌باشد. در صورتی‌كه مرحله‌ی مغازله به خوبی صورت گرفته باشد، مدخل مهبل‌ تر است و دخول آسان انجام می‌شود برای زنان حامله به خصوص از نیمه‌ی دوم حاملگی این روش مناسب نیست.

دوم؛ روش مناسب برای شب زفاف: طریقه‌ی تكیه به پشت: این طریق مناسب‌ترین روش برای شب زفاف است و برای مردان چاق نیز مناسب است. در این روش زن كنار تخت‌خواب نشسته پاها را از هم باز و آویزان كرده و از عقب روی آرنج‌های خود تكیه داده یا اصلاً می‌خوابد و مرد بین پاهای او ایستاده و دخول می‌كند. در این حال برای این‌كه قسمت تناسلی زن و مرد در یك سطوح باشد، لازم است چند بالش زیر لگن قرار داده شود. در این حالت، مقدار دخول بستگی به ثبات یا عقب كشیدن زن دارد و چون كلیتوریس به اندازه‌ی كافی تحریك شده و آلت هم در وضعیت مناسبی است، به سهولت از پرده‌ی بكارت می‌گذرد و آن را بدون دردِ زیاد پاره می‌كند.

سوم؛ روش‌هایی كه دخول عمیق است و برای آبستن كردن زن یا لذت جنسی بیشتر مناسب است:

1ـ طریقه‌ی متقاطع: یكی از بهترین روش‌های نزدیكی است و دارای مزایای زیر است: الف) وزن بدن یكی، به دیگری تحمیل نمی‌شود. ب) تماس اعضای تناسلی و ران‌ها با یك‌دیگر زیاد است و سبب ارضای بیشتر تمایلات جنسی می‌شود. ج) دخول عمیق و كامل است. د) در همه‌ی مواقع از جمله دوران حاملگی زن، انجام آن امكان‌پذیر است. هـ) ادامه‌ی تحریك و مالش نقاط شهوی زن (مثلاً پستان‌ها) هنگام دخول میسر است. در این روش پس از مغازله، وقتی كه زمان دخول فرا می‌رسد، زن به پشت خوابیده و پاها را به طور آزاد دراز می‌كند، سپس مرد به یك‌ پهلو می‌خوابد، طوری كه بدنش با زن، تقریباً زاویه‌ی60 درجه تشكیل می‌دهد. در این حالت زن پایی را كه نزدیك مرد است بلند كرده و روی ران‌های مرد می‌اندازد و سپس مرد خود را به زن نزدیك‌تر كرده و پای دیگر زن را بین دو ران خود می‌گیرد و به آهستگی دخول می‌كند. 2ـ طریقه‌ی پاهای خمیده: در این حالت زن به پشت خوابیده و پاها را روی شكم و سینه خوابانیده و یا روی شانه ی مرد می‌اندازد یا دور كمر او حلقه می‌كند. این عمل را مرد نیز می‌تواند انجام دهد. به این صورت كه دست‌ها را پشت زانوهای زن انداخته و آن‌ها را روی شكم زن می‌خواباند و یا به آن تكیه می‌كند. در این روش مهبل تقریباً سه چهار سانتی‌متر كوتاه شده، در نتیجه دخول به طور عمیق صورت می‌گیرد و دهانه‌ی زهدان نیز تحریك می‌شود، هم‌چنین كلیتوریس در مسیر آلت قرار گرفته و تحریك می‌شود. در این حالت به علت دخول عمیق، زن و مرد هر دو ارضا می‌شوند. روش فوق نیز یكی از بهترین روش‌های مقاربت است و برای آبستن كردن زن نیز مناسب می‌باشد ولی در زمان حاملگی از این روش باید خودداری كرد، زیرا ممكن است سبب سقط جنین شود. این روش برای مردانی‌كه آلت كوچك دارند نیز، مناسب می‌باشد. مردانی كه به سرعت انزال مبتلا هستند، در این روش می‌توانند با هر حركت رفت و آمد كمری، آلت را كاملاً از مهبل خارج نموده و مجدداً دخول نمایند و با كم كردن و كنترل این حركات، انزال را به تأخیر بیندازند. 3ـ‌ طریقه‌ی نشسته: در این حالت مرد به پشت خوابیده و پاها را به هم چسبانده و دراز می‌كند و در حالی‌كه آلتش در حالت نعوظ است، زن پاها را به طرفین مرد انداخته و روی او می‌نشیند، یا زانو زده و كمی به جلو خم می‌شود و به دست‌های خود تكیه نموده و آلت را در مهبل خود فرو می‌كند. در این روش فعالیت و حركات رفت و آمد با زن بوده و دخول كامل انجام می‌شود. اوج لذت جنسی زن به علت فعالیت خودش زودتر حاصل می‌گردد. در این حالت احتمال آبستن‌شدن كم است، زیرا منی به پایین برمی‌گردد. این طریقه برای زنانی كه اوج لذت‌شان دیر حاصل می‌شود و نیز برای مردان خسته یا مردانی كه آلت نیمه‌راست دارند، مناسب است. 4ـ طریقه‌ی زانوزدن: در این روش زن زانو زده و به جلو خم می‌شود یا سرش را روی بالش می‌گذارد و مرد بین دو پای زن بر روی زانو نشسته و از عقب دخول می‌كند. در این حالت دخول عمیق و سهل و آسان است ولی برای مرد و زن چاق نامناسب می‌باشد.

چهارم؛ روش‌هایی كه دخول عمیق نیست و برای زمان حاملگی هم مناسب است:

1ـ نشسته از پشت‌سر: مانند طریقه‌ی نشسته است كه در بالا خواندید، منتهی پشت به مرد. این طریقه برای زمان حاملگی و مردان چاق مناسب است. در این روش در حالی‌كه مرد مثل سابق به پشت خوابیده، زن پشت به مرد كرده و دو زانو می‌نشیند یا زانو زده و به جلو خم می‌شود و آلت را در مهبل خود می‌راند، در این‌ حالت دخول كم است و حركات رفت و آمد نیز مانند روش نشسته، در اختیار زن می‌باشد و خطری متوجه جنین نمی‌شود. 2ـ نشسته روی صندلی و از پشت: در این روش مرد روی صندلی نشسته و در حالت نعوظ، زن را از عقب در آغوش می‌كشد و دخول می كند. در این روش كلیتوریس تحریك شده و طرفین زود خسته می‌شوند ولی برای زمان آبستن مناسب است. 3ـ درازكش به پهلو و از پشت: در این حالت هر دو روی پهلو خوابیده و زن پشت به مرد می‌كند و مرد از پشتِ زن آلتش را داخل مهبل می‌راند. 4ـ خمیده به جلو: زن در این حالت ایستاده و سپس روی صندلی خم می‌شود و دست‌ها را به آن تكیه می‌دهد، سپس مرد از پشت دخول می‌كند. دخول در این حالت نسبتاً كامل است و امكان مغازله و نوازش نیز وجود دارد.

پنجم؛ سایر روش‌ها: 1ـ طریقه‌ی پاهای كشیده: این طریقه در ماه‌های اول حاملگی یا زمانی‌كه دهانه‌ی زهدان زخمی است، هم‌چنین برای مردان نیمه‌ناتوان مناسب است، اما برای مردانی كه آلت دراز دارند، پسندیده نیست. در این روش زن به پشت خوابیده و پس از دخول آلت مرد، به ملایمت پاها را دراز كرده و ران‌ها را به هم می‌فشارد، طوری كه مرد كاملاً در وسط پای او قرار می‌گیرد. در این حالت فشار ران‌ها سبب تحریك لب‌های بزرگ شده و كلیتوریس نیز به خوبی تحریك می‌شود. 2ـ نشسته از جلو: مرد روبه‌روی زن نشسته در حالی‌كه پاهای زن روی پاهای مرد قرار می‌گیرد، آن‌گاه دخول می‌كند. در این روش امكان نوازش و مغازله طرفین وجود دارد. 3ـ طریقه‌ی روبه‌رو: مرد و زن در حالی‌كه ایستاده‌اند، به وصال هم می‌رسند. در این حالت دخول كامل نیست ولی تحریك كلیتوریس و پستان‌ها و كَپَل با دو دست میسر است. 4ـ طریقه‌ی آویزان: زن دست‌ها را به گردن و پاها را به دور كمر مرد آویزان كرده و آلت را در مهبل می‌راند. در این حالت وحدت كامل جنسی حاصل می‌شود. این طریقه برای مرد با آلت بزرگ و قوی مناسب است. 5ـ روش درازكش به پهلو و از جلو: مرد و زن روبه‌روی یك‌دیگر و به پهلو می‌خوابند و به وصال هم می‌رسند.


ارسال نظرات