مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 4193
  • بازدید دیروز : 3606
  • بازدید این هفته : 11346
  • بازدید این ماه : 24716
  • بازدید کل : 1588959


telegram

درمان انزال زود رس : اين بيماری كاملا ريشه عصبی دارد در نتيجه فرد بايد تكنيكهای آرامش و تمركز را فرا بگيرد و انجام دهد. متاسفانه عده ای با خوردن ترياك كه گاه تا دو ساعت عمل انزال را به تاخير می اندازد اقدام به درمان اين حالت می كنند كه بر همگان روشن نيست به ويژه در مورد مواد مخدر چه آثار زيانباری دارد.


تمامی داروهايی كه در اين مورد مصرف می گردد رفلكس را به تاخير انداخته و اعصاب را آرام می كند. اما من به شما توصيه می كنم با روشهای طبيعی اقدام به مهار خود بنماييد:

1. استفاده از كاندوم كه البته برخی مواد بی حس كننده در خود دارند. البته استفاده از كاندوم ضروريست منتها برای كسانی كه تنها يك شريك جنسی دارند استفاده از آن اختياری است به شرطی كه از ديگر تكنيكهای جلوگيری استفاده نمايند. كاندوم تماس مستقيم را كاهش داده و در رفع اين حالت بسيار موثر است.

2. تمركز بر اموری به غير از سكس مثل يك موزيك آرامش بخش و … به جای تمركز بر اندام طرف مقابل و يا حالات سكس.. . . اين روش مهم ترين روش است.

بر اعصاب خود مسلط شويد و اصول آرامش را تمرين كنيد. در چنين حالتی اختيار اتمام سكس به دست طرف مقابل می افتد و اين برای زنان بسيار حايز اهميت است كه شما او را به اوج لذت رسانيده ايد. اين امر باعث وابستگی عميق وی به شما خواهد شد كه البته اميدوارم قدر قلب رئوف او را بدانيد.

3. افزايش تعداد مقاربت نيز بسيار موثر می باشد مثلا از هفته ای دو بار آن را به 4 تا 5 بار در هفته افزايش دهيد.

4. روش ماسترز و جانسون ( فشار به آلت توسط شريك جنسی با دست در حين مقاربت تا جايی كه نوعی درد جای لذت را بگيرد).

5. در نهايت تجربه ثابت كرده ورزش سنگين به همراه خوردن غذاهای كم حجم ولی پرانرژی به جاي وعده های سنگين در دير ارضا شدن تاثير دارند. اصولاً قند خون پايين و تهی بودن معده نيز در دير ارضا شدن تاثير دارند.

در صورت نیاز میتوان از داروها و کرم های متفاوتی که برای کمک به تاخیر در انزال تولید میشوند نیز بهره مند شد.


ارسال نظرات