مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 202
  • بازدید این هفته : 1845
  • بازدید این ماه : 61030
  • بازدید کل : 1565703


telegram

 

نقطه G هميشه مقوله اي بحث انگيز بوده است. خيلي خانمها اعتقاد دارند که براي ارگاسم ضروري است، درحاليکه خيلي ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. پائولا هال روانشناسي جنسي به بررسي اين مسئله مي پردازد و توضيح مي دهد که چطور اين نقطه را پيدا کنيد، با آن چه کنيد و عنوان مي کند که چرا نداشتن هم اشکالي ندارد.
نقطه G کجاست؟
اگر داشته باشيد، نقطه جي ?/? تا ? سانتيمتر داخل واژن روي ديواره جلويي قرار دارد. بايد بتوانيد با انگشت آنرا حس کنيد. اگر از نظر جنسي تحريک نشويد يعني بزرگتر از يک نخودفرنگي نيست. اما اگر تحريک شديد، يعني اندازه آن بزرگتر از اين است.
نقطه G بيشتر از اينکه يک نقطه باشد، يک محل خاص است. اگر ميخواهيد بررسي کنيد و ببينيد که شما هم اين نقطه را داريد يا نه، بايد به دنبال يک محل زبر و تقريباً گردوشکل باشيد که نسبت به بقيه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.
نام علمي
نقطه G در اصل نقطه گرافنبرگ است که بعد از از روي نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان که براي اولين باراين نقطه را توصيف کرد، نامگذاري شده است.

نقطه G چيست؟

براي خيلي از خانمها، نقطه G ناحيه اي بسيار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت مي دهد. براي خيلي هاي ديگر نقطه اي برآمده در واژن است که اگر بيش از اندازه دستکاري شود فرد احساس مي کند که نياز دارد به دستشويي برود. خيلي از خانم ها هيچ حسي در اين نقطه احساس نمي کنند و خيلي ها هم اصلاً اين نقطه را در واژن خود ندارند.
تئوري هاي مختلفي درمورد اينکه نقطه G واقعاً چيست، وجود دارد. يک ديدگاه اين است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقايان است. نبود کروموزوم Y در جنين در حال رشد مونث، سلولها را در محلي مشابه يعني در همان نقطه G کنار مي گذارد. متخصصين ديگري با تئوري پروستات هم عقيده هستند اما آنرا بيشتر توضيح مي دهند و ميگويند اين تنها دليل حساس بودن اين نقطه نيست.

آنها به چوچوله و مجراي پيشاب بعنوان منابع لذت ديگر اشاره ميکنند که هر دو آنها را مي توان با ديواره جلويي واژن تحريک کرد. به همين دليل محل هاي زيادي براي ارضاء جنسي وجود دارد و ديگري نيازي به گشتن دنبال نقطه G نيست.
متخصص ديگري که اولين بار نقطه G را به اطلاع عموم رسانيد اخيراً استفاده ديگري براي آن کشف کرده است. او در تحقيقات خود نشان داده است که تحريک کردن نقطه G مي تواند آستانه درد را تا ??% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحريک جنسي فرد شود، آستانه درد تا ??% بالا مي رود، و ???% روي ارگاسم تاثير دارد. فرضيه او اين است که اين نقطه حساس يکي از مسکن هاي طبيعي طبيعت براي زايمان و وضع حمل است.
با همه اين حرفها هنوز کسي دقيقاً نمي داند نقطه G چيست اما مسئله مهم اين است که ببينيد شما اين نقطه را داريد يا نه.
با آن چه بايد کرد؟
وقتي فهميديد که شما اين نقطه را داريد يا نه، بايد کشف کنيد که آيا اين نقطه مي تواند به شما لذت بدهد يا برايتان آزاردهنده است. ماليدن معمولاً بهترين راه براي تحريک آن است.
معمولاً توصيه مي شود که همسرتان انگشت سبابه اش را تا بند انگشت دوم وارد کند و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت ديواره جلويي بکشد. بايد امتحان کنيد و ببينيد که حرکتتان چگونه باشد که بيشترين لذت را به شما بدهد. مهم اين است که از نظر جنسي تحريک شويد. شايان ذکر است که حساسيت به اين نقطه در روزهاي مختلف ماه متفاوت است.
در طي اين تحريک، اولين حسي که به شما دست مي دهد اين است که به دستشويي برويد. شايد به اين دليل است که نقطه G روي ديواره جلويي است و به مثانه تان شما فشار وارد مي شود. بهتر است اول مثانه تان را خالي کنيد و بعد اينکار را امتحان کنيد. چند بار اول کمي برايتان عجيب خواهد بود اما مطمئن باشيد که ارزشش را دارد.
حس کردن آن در طول رابطه جنسي
برحسب اندازه و محل دقيق نقطه G اين احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسي آن را حس کنيد يا نکنيد. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً مي توانيد آنرا حس کنيد.راه ديگر حس کردن آن اين است که در حالت ايستاده خم شويد و اجازه بدهيد که آلت جنسي از پشت وارد واژن شود.
انزال خانم ها
خيلي از خانمها مي گويند که وقتي نقطه G را تحريک مي کنند، انزال پيدا مي کنند. تحقيقات نشان داده است که تقريباً  درصد زیادی از خانم ها طي ارگاسم يا تحريک جنسي چندین ميلي ليتر مايع از مجراي پيشاب خارج مي کنند. گروهي از دانشمندان روي برخي از اين مايعات آزمايش کردند و متوجه آنزيم هاي پروستاتيک شدند و به اين تئوري رسيدند که نقطه G تقريباً مشابه پروستات در آقايان است.
اما گروهي ديگر با آزمايش روي اين مايع گفتند که خيلي شبيه به ادرار است. آخرين تفکرات در اين رابطه اين است که اين مايع نوعي ديگر از ادرار است که با تحريک جنسي تغييرات شيميايي در آن رخ مي دهد. تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.
حرف آخر
يادتان باشد همه ما خاص هستيم. ممکن است شما نقطه G را داشته باشيد يا نداشته باشيد. اگر مي خواهيد اين مسئله را کشف کنيد، اگر متوجه شديد که اين نقطه را نداريد فکر نکنيد که دنيا به آخر رسيده است. راه هاي خيلي زيادي براي لذت بردن از رابطه جنسي وجود دارد و نقطه G فقط يکي از آنهاست


ارسال نظرات