مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 66
  • بازدید دیروز : 202
  • بازدید این هفته : 1873
  • بازدید این ماه : 61058
  • بازدید کل : 1565731


telegram

یک روز صبح کنار همسرتان از خواب بیدار شوید و در حالیکه او خوابیده به او نگاه کنید و بفهمید دیگر برایتان جذاب نیست !

در اغلب موارد جاذبه جنسی هرگز از بین نمی رود بلکه زیر خروارها احساسات ابراز نشده و عادات بد و ناسالم مدفون میشود.با کار و تلاش و آموزش های روحی – احساسی به طور کامل امکان پذیر است که شور و حرارت و کشش از دست رفته را باز گردانید و حتی به عشق و صمیمیت بیشتر برسید.

.

روابط جنسی به راستی آیینه تمام نمای ماست؛ آیینه ای که افکار؛ روحیات و درون ما را به خودمان نشان می دهد.جاذبه جنسی چیزی نیست جز بسامد انرژی های جسمانی؛ احساسی؛ عاطفی و معنوی شما و همسرتان.
.
هنگامی که شما و همسرتان در دو جهت متفاوت رشد می کنید؛ از هم فاصله میگیرید و تفاهم میان شما کاهش می یابد و جاذبه جنسی ناپدید می گردد.دلیل ناکامی شما در ازدواج این نیست که نسبت به هم سرد شده اید؛ دلیل ناپدید شدن این جاذبه اینست که رابطه تان موفق نبوده است.هنگامی که شما و همسرتان به لحاظ جسمانی؛ احساسی؛ عاطفی؛ فکری؛ عقلانی و معنوی با هم همخوان نیستید به لحاظ جنسی نیز همخوان نخواهید بود.
.
چنانچه شما و همسرتان متعهد شوید برای موفقیت رابطه و ازدواجتان هر کاری لازم است انجام دهید و چنانچه هنوز در زمینه های دیگر زندگیتان تفاهم دارید؛ تسلیم نشوید؛ هرگز برای شروع مجدد دیر نیست.


نظرات

  1. زهرا نیکبخت گفت:

    با سلام
    از مطالب مفید و آموزندتوت متشکرم من که خیلی استفاده کردم و همه مطالب مجلتون واسم جالب و جدید بوده ممنون

ارسال نظرات