مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 730
  • بازدید دیروز : 8001
  • بازدید این هفته : 29455
  • بازدید این ماه : 43939
  • بازدید کل : 1609210


telegram

 

اين تحقيق نشان دهنده ارتباط ممکن بين استفاده از تلفن همراه و ضعف جنسي است.

تحقيقات پژوهشگران نشان مي دهد، مرداني که در طول روز بيش از چهار ساعت تلفن همراه را با خود حمل مي کنند در معرض ضعف جنسي قرار دارند.

محققان در مصر و کيلولند آمريکا به اين نتيجه رسيده اند ، آن دسته از مرداني که ساعت ها تلفن همراه را با خود حمل مي کنند ، بيش از مرداني که استفاده از اين ابزار را به دو ساعت در روز محدود مي کنند، در معرض ضعف جنسي قرار دارند. اين موضوع نيازمند بررسي و تحقيقات بسياري است تا بتوان ميزان آسيب تلفن همراه را نشان دهد.

دراين تحقيقات دانشمندان بر روي 20 مرد که مشکلات جنسي را طي شش ماه پيش از انجام تحقيق تجربه کرده بودند، بررسي کردند؛ آن ها همچنين 10 مرد را که سابقه هيچ تجربه اي در اين زمينه را نداشتند، مطالعه کردند. در اين بررسي از تمامي مردان خواسته شد فرمي را پر کنند و در خصوص عادات استفاده آن ها از تلفن همراه نيز سوال شد. در اين بين، هيچ تفاوت قابل توجهي از لحاظ سن، وزن، قد و عادات مصرف سيگار در مردان سالم و بيمار وجود نداشت. بزرگ ترين تفاوت در اين مردان مدت زماني بود که تلفن هاي همراه روشن را در دست يا جيب هايشان نگه داشته بودند.

دانشمندان به اين نتيجه رسيده اند که مرداني که مشکلات جنسي داشته اند، تلفن هاي خود را به مدت طولاني تر و بيش از چهار ساعت در مقابل ساير مردان (حدود 2 ساعت در روز)، حمل کرده بودند.

بدرالدين محمد العلي، رهبر ارشد اين مطالعه، گفت: اين تحقيق نشان دهنده ارتباط ممکن بين استفاده از تلفن همراه و ضعف جنسي است.


ارسال نظرات