مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 1584
  • بازدید دیروز : 8001
  • بازدید این هفته : 30309
  • بازدید این ماه : 44793
  • بازدید کل : 1610064


telegram

شما بايد سه مرحله انزال را در مردان تشخيص دهيد. يادآور می شود كه ترتيب مراحل لزوماً بشكل زير نبوده و هر کدام می تواند جايگزين ديگری گردد.


1. پيش انزال : اين مرحله زمانيست كه فرد به اصطلاح حس می كند كه آلتش برای خارج كردن اسپرم از بدن آمادگی دارد. در اين مرحله نقاط حساس در طول آلت و همچنين فشار روانی در فرد كاملاً بالا می رود.

2. انزال : اين مرحله زمانيست كه اسپرم از بدن خارج می گردد. انزال بدليل تمركز فيزيكی و فكری بر روی نقاط حساس در مرحله پيش انزال صورت می گيرد. انزال می تواند كامل و با ناقص باشد. اين همان مرحله ايست كه آقايان ازش فرار می كنند!

3. انزال زودرس كه تا قبل 40 سالگی مهمترين اختلال جنسی مردها زودانزالی هست و بعداز آن ناتوانی در نعوظ مطلوب وجود دارد.

بطور كلی اين مسئله در 30 % همه مردان وجود دارد، ضمن اينكه تا 70 % زوجين به نوعی در يكی از مراحل زندگی زناشوئی درگير اين مسئله می باشند. اما اينكه چرا بايد اين عارضه درمان شود.

علت اصلی درمان اينست كه اين مسئله ايجاد استرس شديدی در مرد می كند بطوری كه اجازه نمی دهد نه خودش لذت ببرد و نه شريك جنسی اش. اگه قرار باشد كه به مقاربت جنسی به عنوان راهی برای تمدد اعصاب بنگريم اما خودش همراه با استرس و زجر و عذاب باشه … مسلماً لذتی نخواهد داشت.

زودانزالی نه تنها در زمان مقاربت ايجاد مشكل می كند بلكه در بقيه دوران زناشویی هم ايجاد اختلال خواهد نمود.

هرگاه مرد زودتر از زن ارضا گردد و لو نيم ساعت به طول بينجامد گوييم اين پديده رخ داده است . اين بيماری در جامعه ما بسيار شايع شده است . در پي افزايش سن ازدواج و رواج پديده هايی همچون خود استمنا و . . . باعث شده فرد آنقدر سكس حقيقی را در نظر خود بزرگ كند كه وقتی با آن مواجه می شود قدرت كنترلی كمتری بر خود دارد فلذا زود ارضا می شود…

علل :

– مقاربت با فواحش

– سكس در اماكن نامناسب مثلا در ماشين و .. . كه توام با ترس از رسوايی باشد باعث می شود كه فرد سريعتر طلب انزال كند و در صورت تداوم از نظر روانشناسی مثل سگ پاولوف شرطی شده و به آن خو بگيرد.

– مشاهده فيلمها و عكسهای محرك و مطالعه داستانهای پورنوگرافی كه معمولاً پس از آن خودارضايی صورت می گيرد نيز در ايجاد اين حالت موثر است.

– ضعف قوای بدنی نيز در ايجاد اين حالت موثر است.


ارسال نظرات