مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 164
  • بازدید دیروز : 348
  • بازدید این هفته : 53674
  • بازدید این ماه : 63507
  • بازدید کل : 1563364


telegram

رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی و در صورت رضایت زن مکروه است و در صورت عدم رضایت زن حرام و از نظر شرعی این رابطه هرگز نباید انجام گیرد. در واقع رابطه جنسی مقعدی سالم نمی‌تواند به اندازه رابطه جنسی از طریق واژن ایمن باشد. به همین دلیل با چند پزشک در این باره صحبت شده تا دست کم با انجام این کار سلامت‌تان به خطر نیفتد.

√ اگر مقعد تمیز نیست این کار را نکنید
درست است، قبل از رابطه جنسی مقعدی باید مطمئن شوید که روده‌های شما خالی است بعد دوش بگیرید و با صابون ضد باکتری منطقه را به خوبی تمیز کنید. از آنجا که چربی کمتری در این ناحیه وجود دارد و سوراخ مقعد حالت الاستیکی کمتری پیدا می‌کند بهتر است کمی این ناحیه را خیس کنید و به این ترتیب از عفونت جلوگیری میشود.

√ رابطه جنسی مقعدی را تنها به دلیل خواست همسرتان انجام ندهید
این واضح است که مانند تمام اعمال جنسی نباید هیچ فشاری در انجام رابطه جنسی به طرفین وارد شود چون این کار میتواند سلامت روان زوجین را تحت تاثیر قرار دهد.

√ رابطه جنسی مقعدی خشک ناراحت کننده است
رابطه جنسی مقعدی خشک ناراحت کننده است و میتواند ایجاد درد و ناراحتی کند. بهتر است از یک سیلیکونی که برپایه آب است، استفاده کنید تا لذت بیشتری ایجاد کند.

√ در رابطه جنسی واژنی و مقعدی از یک کاندوم استفاده نشود
اگر می‌خواهید هم رابطه جنسی واژنی و هم مقعدی داشته باشید نباید از یک کاندوم استفاده کنید. در صورتی که بخواهید رابطه جنسی مقعدی را تبدیل به رابطه جنسی واژنی کنید باید حتما کاندوم را عوض کنید. زنان در صورتی که باکتری‌های این ناحیه داخل واژن شوید زود دچار عفونت می‌شوند.

هنگام رابطه جنسی مقعدی حتما از کاندوم استفاده کنید!!

√ در رابطه جنسی مقعدی فکر نکنید چون باردار نمی‌شوید نباید کاندوم داشته باشید
چربیهایی که روی پوست ناحیه مقعد وجود دارد میتواند باعث انتقال هر نوع بیماری مقاربتی جنسی که همسرتان به آن مبتلاست، میشود زیرا دسترسی مستقیم به جریان خون دارد. حتی اگر هیچ نوع بیماری مقاربتی وجود نداشته باشد باید از کاندوم استفاده کنید.

√ در رابطه جنسی مقعدی از داروهای شل کننده عضلات استفاده نکنید
برخی افراد از داروهایی مانند نیترات آمیل استفاده میکنند تا ارتباط جنسی مقعدی راحتتر و ساده تری داشته باشند. در حالی که هیچ مدرک پزشکی در حمایت از این داروها در جهت کمک به رابطه جنسی مقعدی به دست نیامده است. علاوه بر این داروی شل کننده عضلات بسیاری قوی بوده و عوارض جانبی جدی مانند فشار خون بالا ایجاد میکند.

√ اگر از کاندوم استفاده نمیکنید یادتان باشد بین واژن و مقعد را بشویید
اگر همسرتان از کاندوم برای برقراری ارتباط جنسی استفاده نمیکند از آنجا که واژن مستعد ابتلا به عفونت است بهتر است حتما این ناحیه را بعد از نزدیکی بشویید.

√ فکر نکنید مقعد تبخال نمیگیرید
خیلی ساده است اما درست است که تبخال به همان اندازه که در رابطه جنسی واژینال قابل سرایت است در رابطه جنسی مقعدی نیز میتواند باعث ابتلا شود.

√ از لیدوکائین یا کرم بی حس کننده در رابطه جنسی مقعدی استفاده نکنید
به منظور کاهش درد در طول رابطه جنسی مقعدی به هیچ عنوان از بی حس کننده استفاده نکنید. هنگامی که پوست مقعد بی حس باشد ممکن است آسیب قابل توجهی در اثر فعالیت شدید به مقعد وارد شود.

√ اگر هموروئید دارید رابطه جنسی مقعدی نداشته باشید
اگر مبتلا به هموروئید هستید باید بدانید که رابطه جنسی مقعدی آن را بدتر میکند و باعث خونریزی میشود.


ارسال نظرات