مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 155
  • بازدید دیروز : 348
  • بازدید این هفته : 53665
  • بازدید این ماه : 63498
  • بازدید کل : 1563355


telegram

رابطه جنسی یکی از اجزای مهم زندگی زناشویی است که نقش موثری در استحکام ازدواج و عشق دارد. متاسفانه کم نیستند زوج‌های ایرانی که به دلایل مختلف به رابطه جنسی توجه لازم را ندارند و مشکلات جنسی خود را پنهان می‌کنند و برای درمان آن اقدام نمی‌کنند تا جایی که بر طبق آمار رسمی اعلام شده ۷۸ درصد از طلاق‌های ثبت شده در کشورمان به دلیل نارضایتی جنسی رخ می‌دهد.

چند نکته برای داشتن رابطه جنسی بعد از بچه‌دار شدن
در ادامه نکاتی مهم برای زوج‌ها در خصوص رابطه جنسی می‌آید که می‌تواند کمک بسزایی به آن‌ها بکند، چه زوج‌هایی که هنوز بچه‌دار نشدند و چه زوج‌هایی که بچه‌دار شده‌اند.

– ثبت زمان رابطه جنسی در تقویم:
برنامه‌ریزی زمانی برای داشتن رابطه جنسی قبل از کارهای روزانه، آن را از ناپدید شدن از برنامه‌های زندگی در طول ساعت‌ها و روزها دور نگه می‌دارد. وقتی شما بدانید یک روز و ساعت خاص، زمان شروع رابطه جنسی با همسرتان هست، مسلماً این حالت به شما احساس عاشقانه خواهد داد. اگر حقیقتاً می‌خواهید زمان رابطه جنسی خود را در تقویم روزانه خود ثبت کنید، باید از این راز خود به معنای واقعی لذت ببرید.

رابطه جنسی,رابطه زناشویی,زن و شوهر و فرزند

برای برقراری رابطه جنسی از قبل برنامه ریزی کنید

– در مقابل کودکان زیرکانه رفتار کنید:
کودکان در واقع ترمزهایی برای بروز غرایز جنسی زن و شوهر هستند. یک راه برای پایان دادن به این وضعیت که می‌تواند استرس‌آور باشد، این است که بتوانید برای کودکان بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف مثل استفاده از تلویزیون، اینترنت و یا ایکس باکس را طراحی کنید و از رابطه جنسی خود به‌دوراز هیاهوی کودکان لذت ببرید.

توجه داشته باشید که طبق آموزه‌های اسلامی رابطه و رفتارهای جنسی زن و شوهرها پیش روی چشم کودکان اثرات مخربی بر روی آن‌ها دارد، اثراتی که علم پزشکی و روانشناسی نیز آن را تائید کرده است و بنابراین زوج‌هایی که بچه‌دار می‌شوند نباید به این بهانه رابطه جنسی را به حداقل ممکن برسانند بلکه با برنامه‌ریزی و انتخاب زمان و مکان مناسب به دور از چشم فرزندان رابطه جنسی داشته باشند.

– عدم برقراری رابطه جنسی در زمان استرس:
«در زمان استرس، برقراری رابطه جنسی باید آخرین اقدام باشد نه اولین آن». زمانی که زن و شوهر گرفتار مشکلات با کودکان خود هستند یا از مشکلات مالی و اقتصادی رنج می‌برند، نباید خود را در سرمای انزوا حبس کنند. درواقع در مواجهه با موارد استرس‌آور، زن و شوهر می‌توانند تمام وظایفشان را باهم مبادله کنند و درنهایت با فروکش کردن استرس، اقدام به برقراری رابطه جنسی مؤثر نمایند.

چند مورد از فواید رابطه جنسی منظم
مشخص‌شده که داشتن رابطه جنسی منظم به کاهش میزان استرس و درنتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک می‌کند ضمن این‌که منجر به کاهش وزن، از بین بردن درد، کاهش میزان سرماخوردگی و آنفلوآنزا و بهبود کنترل مثانه نیز می‌شود. شاید شما فکر کنید که داشتن رابطه‌ جنسی پیش از ازدواج نیز همین اثرات سودمند را داشته باشد ولی باید بدانید که یکی از مزایای ازدواج این است که عشق، می‌تواند یک معجزه باشد و با ترکیب روابط عاطفی همراه با حرکات جسمی سبک، سیستم ایمنی بدن را نیز بالا ببرد.


ارسال نظرات