مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 5850
  • بازدید دیروز : 3606
  • بازدید این هفته : 13003
  • بازدید این ماه : 26373
  • بازدید کل : 1590616


telegram
با افكار مثبت و فعاليتهای مفيد می توانيد روابط خود را با همسرتان بهتر كنيد حالا شما از روشهای زير هر كدام را كه ترجيح می دهيد، انتخاب كنيد و به كار ببنديد :

1) مشخص كنيد كدام رفتار شما و همسرتان را ديگران دوست دارند و تحسين می كنند . علت آن را از يكديگر بپرسيد احساساتتان را در مورد آن رفتار برای همديگر مطرح كنيد.
2) گفتگوهايتان را در طول يك ساعت ضبط كنيد برای نمونه در هنگام صرف غذا یا هنگام تماشای تلويزيون يا صبح به محض از خواب برخاستن، چند روز بعد با يكديگر اين گفتگوها را گوش بدهيد از شنيدن آن چه احساسی داريد؟ آن را با يكديگر مطرح كنيد.
3) بكوشيد هيچ گاه وسط حرف يكديگر ندويد و تا زمانی كه صحبتهای همسرتان به طور كامل تمام نشده ساكت باشيد و به آن با دقت گوش كنيد.
4) در آخر اين هفته از همسرتان نخواهيد برايتان كاری انجام بدهد خريدی بكند يا كادويی بخرد. در عوض شما به او خدمتی بكنيد. چه احساسی داريد؟
5) با يكديگر صادق باشيد، روشهايی را كه در همسرتان احساس گناه را بر می انگيزد پيدا كنيد بكوشيد حداقل به مدت يك هفته آن رفتارها را كنار بگذاريد.
6) با يكديگر فيلم قديمی تماشا كنيد يا موسيقی مورد علاقه يكديگر را گوش كنيد و در مورد آن با هم صحبت كنيد و علت علاقه به آن را توضيح دهيد.
7) با هم به كتابخانه برويد و كتاب بخوانيد.
8) به 10 سال گذشته زندگی تان فكر كنيد زمانی اول راه خيلی خوشحال بوديد و همه چيز بر وفق مرادتان بود به ياد بياوريد لحظاتی را كه احساس می كرديد خوشبخت هستيد به ياد بياوريد در مورد آن با يكديگر صحبت كنيد از بازتاب گذشته چه احساسی داريد؟
9) به دوران كودكيتان باز گرديد. خانه و شهری را كه در آن زندگی می كرديد مدرسه ای كه می رفتيد راه مدرسه، حياط مدرسه دوستان و همكلاسی، خاطرات مدرسه، روابط شما با خواهر و برادرتان را به ياد بياوريد و با هم در مورد آن صحبت كنيد.
10 ) اگر مشكل مالی نداشتيد يا پول برايتان مهم نبود! زندگيتان چگونه بود؟ آن شرايط را با شرايط كنونی مقايسه كنيد چه احساسی داريد؟
11 ) برای گفت و گو با هم زمانی را اختصاص بدهيد برای مثال عصرها، یا زمانی كه تلويزيون، فرزندان و دوستان كار و … مزاحم نباشند.

ارسال نظرات