مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 7559
  • بازدید دیروز : 6942
  • بازدید این هفته : 21207
  • بازدید این ماه : 34780
  • بازدید کل : 1599267


telegram
برخی از نشانه های ارگاسم در بانوان :

1. نوك پستانها سفت می شود نفس نفس زدنهای تند ممكن است نشان دهنده اين باشد كه زن حتما ارضاء شده.2. احساساتی می شود بعضی از مواقع به ارگاسم رسيدن زن چنان موجی از احساسات در او بوجود می آورد كه شروع به گريه می كند.

3. به خواب می روند البته بيشتر مردم تصور می كنند اين حالت درمردان بيشتر نمايان می شود اما در حقيقت اين چنين نمی باشد به خاطر داشته باشيد اگر زن شما بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به شما كرد بی احترامی از جانب او تلقی نكنيد اين خود نشانه خوبی از ارضاء شدن آن می باشد.

4. نياز به آغوش صميمی : بعد از به ازگاسم رسيدن مايلند كه شما محكم آنها را در آغوش بگيريد اين كار احساس خوبی به آنها دست می دهد و به عنوان خاتمه كار مفيد می باشد.

5. نمی تواند راه برود : بعد از به ارگاسم رسيدن به علت لرزش پاها قادر به راه رفتن نمی باشد لرزش پاها و بدن بدين معنی است كه شما بعنوان يك مرد وظيفه خود را به نحو احسن انجام داده ايد.

6. نمی تواند در موردش حرف نزند : اگر زن پس از اتمام كار نتوانست در مورد رابطه جنسی با شما صحبت نكند يا برخی مواقع حرفهای حين رابطه جنسی را تكرار می كند اين نشانه خوبيست.

7. لبخند رضايت : شما ميدانيد راجع به چه چيزی ميگويم زمانی كه زنتان تا مدتی بر اساس بوجود آمدن حس خوبی كه نسبت به شما بعد از انجام رابطه جنسی و به ارگاسم رسيدن دارند لبخند بر لب دارد.


نظرات

  1. سپیده عظیمی گفت:

    ممنون از مطالب خوبی که در اختیارمون قرار میدید موفق باشید

ارسال نظرات