مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 156
  • بازدید دیروز : 202
  • بازدید این هفته : 1963
  • بازدید این ماه : 61148
  • بازدید کل : 1565821


telegram

بيشتر زنان تصور می كنند كه اگر بخواهند به نحوی شريك خودشان را « راهنمايی » كنند ، با اين كار به نفس خود آسيب وارد كرده اند. البته شايد تا حدودی اين عقيده صحت داشته باشد .


با توجه به مطلب فوق الذكر می توانيد در بيان خواستها و نيازهای خود كمی بيشتر دقت كنيد، اما نبايد دهان خود را به كلی بسته نگه داريد.
.
برای شروع می توانيد ابتدا از او سؤال كنيد كه چه چيزهايی را بيشتر دوست می دارد. همچنانكه به گفته های او گوش می دهيد، می توانيد عقايد خود را نيز در اين زمينه وارد بحث كنيد . البته نبايد يك طرفه هم قضاوت كرد.
.
گاهی اوقات اتفاق می افتد كه زنانی را مشاهده می كنيم كه مانند معشوقه های عادی رفتار نمی كنند. برخی از آنها فقط دراز می كشند و انتظار دارند كه طرف مقابل تمام كارها را به تنهايی برايشان انجام دهد؛ بعد هم شكايت می كنند كه همسرشان قادر به ارضای نيازهای آنها نمی باشد. در چنين حالتی زن بايد طرز تفكر خود را تغيير دهد.
.
زمانی كه او در حين برشمردن علايق شخصی خودش است، شما می توانيد خيلی راحت نيازهای خودتان را نيز وارد بحث كنيد. او كاملاً متوجه می شود و به احتمال زياد دوست دارد كه چيزهای بيشتری در اين رابطه بشنود؛ خيلي بيشتر! حتی بيشتر اوقات زن یا مرد علاقمندند حرفهای جنسی تند در بين روابط جنسی از شريكشان بشنوند.
.
فراموش نكنيد اصل اساسی روابط جنسی دوست داشتن و آزاد بودن طرفين در اظهار يا عمل به هر گونه رابطه جنسی است . يك مثال معروف می گويد : « در اتاق خواب كه بسته شد همه چيز می تواند باز شود »


ارسال نظرات