مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 117
  • بازدید دیروز : 348
  • بازدید این هفته : 53627
  • بازدید این ماه : 63460
  • بازدید کل : 1563317


telegram
ارضای جنسی در زنان به دو دوسته طبقه بندی می شود.
از نظر بالينی يك نوع آن ارضای واژينال نام دارد كه رواج بيشتری دارد و عبارت است از خروج مايع روانی از واژن. اين مايع حالت شير مانند دارد و شلی و سفتی و بوی آن وابسته به رژيم غذايی زن و سلامت كلی بدن او و چرخه عادت ماهانه اش می باشد.نوع دوم، انزال از طريق مجرای ادراری نام دارد و معمولا در زنان چندان رايج نيست. در زمان انزال معمولاً مايع با فشار و به حالت اسپری و يا فواره ای از داخل مجرای ادرار به بيرون می ريزد . دليل عدم تجربه بسياری از بانوان به اين دليل نيست كه تنها تعداد كمی از بانوان توانايی تجربه چنين انزالی دارند، بلكه دليل آن تنها اين است كه بسياری از افراد در مورد ساختمان جنسی و يك رابطه جنسی سالم مطالب درست و اطلاعات كافی نمی دانند.مايع انزالی از چه چيز تشكيل شده است؟

اجازه دهيد همين جا بزرگترين تصور غلط را از ذهنتان پاك كنيد . اين مايع ، ادرار نيست. در آزمايشهايی كه از اين ماده به عمل آمد، دانشمندان به اين نتيجه رسيدند كه از مقداری گلوكز (شكر) و آنزيم ديگری به نام پروستات اسيد فوسفات تشكيل شده است كه تقريبا اجزای تشكيل دهنده منی را می سازند. نوع مواد تشكيل دهنده آن، تقريباً شبيه به ترشحات پروستات در مردان می باشند، با اين تفاوت كه فاقد اسپرم ميباشد.

همچنين دو ماده ديگری كه معمولا در ادارار نيز هست، ( اوره و كراتینين) نيز در آن يافت می شود. اين ماده كاملا منحصر به فرد می باشد و تنها در هنگام انزال از زنان خارج می شود.

چه ميزان از اين ماده بيرون می ريزد؟

بيشتر زنان در حدود يك و نيم تا دو فنجان از آن را تخليه می كنند. اين موضوع به اموری ديگری از قبيل اينكه بدن زن چه ميزان آب دارد و اينكه شدت تحريك جنسی تا چه حد بوده نيز ارتباط دارد.


نظرات

  1. محسن شهابی گفت:

    این مایع رو میشه خورد و بیماری ایجاد نمی کنه؟

    • admin گفت:

      دوست عزیز این مایع به هیچ عنوان عامل بیماری نیست و خوردن و چشیدن اون مشکلی ایجاد نمیکنه

  2. امیر حسینی گفت:

    چطور مشه این انزال را واسه یه خانم تجربه کرد ؟

    • admin گفت:

      با سلام
      دوست عزیز در بخش دانستنیهای جنسی زنان دو مطلب در رابطه با به ارگاسم رساندن بانوان نوشته شده .. لطفا مطالعه بفرمایید

  3. محمد رضایی گفت:

    میشه بفرمایید رابطه چطور باید پیش بره تا به همچین ارگاسمی رسید؟

    • admin گفت:

      با سلام
      دوست عزیز در بخش دانستنیهای جنسی زنان دو مطلب در رابطه با به ارگاسم رساندن بانوان نوشته شده ..

      • آرش جهانگرد گفت:

        سلام، اون مطالبی که فرمودید در رابطه با انزال خانوم ها هست رو من پیدا نکردم! باید چگونه به این مرحله رسید؟ ممنون میشم لینک بدبد؟

  4. ali alian گفت:

    این موضوع خروج با فشار فریبی بیش نیست که مجله ها و سایت های پ و ر ن و به آن دامن میزنند و مبنای علمی ندارد.

    • الف گفت:

      چرا فرىب? وقتى ىه چىزى نمىدونى چرا نظر مىدى? خوبه زن نىستى? اتفاقا واقعىت داره شاهدشم خودمم!

  5. ساغر ش گفت:

    سلام . از مطالب آموزنده تون کمال تشکر را دارم. واقعا خسته نباشید.
    من موقعی که دخول میشه همین احساسی رو دارم که تو مطالبتون بهش اشاره کردید. ولی من همیشه فکر می کردم به مثانه ام فشار میاد و زود جلوی خودمو می گیرم. ولی یه بار نشد که جلوشو بگیرم و مثل فواره بیرون پاشید . ولی من احساس لذتی نداشتم. میشه بگید این مورد من یعنی انزال؟

  6. سوگند گفت:

    سلام خسته نباشید9ساله ازدواج کردم اوایل ازدواجم به شدت درگیر مسایل جنسی بودم بعدازنزدیکی گریه میکردم به شدت عصبی میشدم و…که همه این مسایل به دلیل عدم اگاهی بود بادوستم که ماما بود مشورت کردم دیدم مشکلی ندارم این حالتا به خاطر عدم اگاهی من وشوهرم بود به کمک دوستم مشکلم همون اوایل حل شدمتاسفانه به خاطر فرهنگی که داریم زنان ما خیلی اسیب روانی میبینن وطبعا اسیب جسمی.چه خوبه مادران درباره مسایل جنسی با ملاحظه با دختراشون صحبت کنن.سایتتون از همه بهتره پاینده باشید

  7. کامران گ گفت:

    سایت بسیار خوبی دارد

  8. مينا گفت:

    سلام مطالبتون خيلي خيلي اموزنده بود .خيلي ممنون

  9. سعید گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید واقعا ازتون ممنونم که بسیار شفاف و جالب توضیح دادید من به شخصه میگم اصلا اطلاعی نداشتم و همیشه با خانمم در اشتباه بودیم و تصمیم د اریم انجامش بدیم متشکر از اطلاعات بسیار خوبتون موفق وموئد باشید.

  10. مهدی گفت:

    سلام.
    ممنون از مطالب آموزندتون.

  11. نرگس گفت:

    با سلام.ها بارها و بارها تلاش کردم به این مرحله برسم اما به اورگاسم واژینال ختم میشه. با انقباضات قوی لگنی همین. خودمو موقع اورگاسم رها کردم بعد از اورگاسم واژینال همچنان به سکس ادامه دادم نشد که نشد. در من چنین حالتی وجود نداره.

  12. م. ر گفت:

    سلام .اين مطلب دروغ نيست. من اينطري هستم اما دنبالش نباشين چون من برام اين مساله شده يه مشكل بزرگ تو زندگيم چون همسرم به خاطر اين حالت من اصلا تمايلي به ايجاد ارتباط باهام نداره .خيلي ناراحتم هيچ كس هم نيست كه كمكم كنه.

ارسال نظرات