مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 146
  • بازدید دیروز : 348
  • بازدید این هفته : 53656
  • بازدید این ماه : 63489
  • بازدید کل : 1563346


telegram
بسيار مهم است كه بدانيد بدنتان به چه شكلی است. البته در مورد شكل يا رنگ اندام جنسی تان نگران نباشيد. بعضيها تيره اند، بعضی روشن، بعضی كوچكند، بعضی بزرگ. اما غير عادی نيستند.

در نظر داشته باشيد كه هيچ واژنی دقيقا شبيه آن ديگری نيست. اندازه و شكل اين سوراخ از فردی به فرد ديگر بسيار متفاوت است. يا همان پرده بكارت غشايی است كه تمام يا قسمتی از دهانه واژن را می پوشاند.
.
در طول نخستين مراحل رشد جنينی، به طور كلی هيچ بخش ورودی به واژن وجود ندارد . لايه باريك بافتی كه در اين مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسيم می شود ، اين لايه بعدها پرده بكارت را به وجود می آورد. در صورتی كه در مرحله قبل از تولد ، تقسيم لايه به طور كامل صورت گيرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بكارت نداشته باشند.
.
بسياري تصور می كنند كه پرده بكارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتيكه اينطور نيست . پرده بكارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقيقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد.
.
انواع رايج پرده بكارت عبارتند از:
.
حلقوی: در اين نوع، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند.
.
ارتجاعی: پرده ای كه به اندازه كافی انعطاف پذير و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی مرد، پاره نمی شود يا به طور جزئی پاره می شود و هيچ خونريزی ندارد.
.
دو سوراخی يا تيغه ای: پرده ای كه يك تيغه ممتد در طول ورودی واژن دارد.
.
غربالی (سوراخ سوراخ): اين پرده به طور كامل در عرض مهبل كشيده شده اما سطح آن سوراخ سوراخ است.
.
بعضيها مادرزاد پرده بكارت ندارند، بعضی ديگر پرده بكارتشان بدون سوراخ است، درحالی كه برخی ديگر پرده های بسيار ضخيمی دارند كه ممكن است برای پاره كردن آن، كمك پزشك مورد نياز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگيری شود، اين شيوه را بريدن پرده می نامند.
.
طی اولين دخول، پرده بكارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسيم می شود، غالبا تا زمانی كه زن، نوزادی به دنيا بياورد باقيمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

پرده بدون سوراخ يا بسته چيست؟ پرده ای به صورت خطوط نامنظم گوشتی پيرامون ورودی واژن باقی می ماند. در دخترانی كه به سن بلوغ می رسند ، در صورتيكه دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود در نتيجه باعث بروز درد می شود، اينگونه افراد بايد به دكتر مراجعه كرده تا طی عمل جراحی و ايجاد برشی در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.


ارسال نظرات