مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 234
  • بازدید این هفته : 3771
  • بازدید این ماه : 16368
  • بازدید کل : 1579789


telegram
داشتن حمامی عاشقانه میتواند در نوع خود تجربه ای بی نظیر باشد؛ البته اگر بکار بگیرید.

اگر در منزل خود هستید حتما اطمینان حاصل کنید که حمام بی عیب و نقص باشد. نه تنها وان حمام باید تمیز باشد بلکه هیچ خورده مویی نباید در کف حمام وجود داشته باشد، روی کاشیها لکی نباشد تا احساس آرامش و راحتی کنید.

نکات لازم برای ایجاد تجربه ای تمام عیار :

شمع
موسیقی
حمام کف
بالش حمام
پودرهای مخصوص
روغنهای مخصوص
دو عدد حوله ( یکی بزرگ و یکی کوچک)
اسفنج ( یا هر چیزی برای مالش پوست)
شامپو
نوشیدنی گوارا و دلچسب
ظرفی محتوی یخ
توت فرنگی یا میوه های دیگر
کرم بدن ( برای بعد از حمام)

صحنه آرایی

شمعها

حال وقت آن رسیده که از آمادگی صحنه برای چنین تجربه پر هوسی اطمینان حاصل کنید. شمعها را در نقاطی از حمام مستقر کنید که شعله آنها مغشوش نگردد. شاید بخواهید شمعها را در کوزه های شیشه ای قرار دهید، تا بدین ترتیب از آلودگی پارافین راحت شوید.

موسیقی

موزیکی را نباید انتخاب کنید که روی مکالمه شما یا راحتی شما تاثیر نامطلوب بگذارد. یک موسیقی ملایم و هوس انگیز را انتخاب کنید.

نوشیدنی

بهترین نوشیدنی را در ظرف یخ قرار هید و لیوانها را در کنارش بگذارید.

میوه

چه توت فرنگی را انتخاب کرده باشید، چه انگور یا گیلاس ، میوه را آماده کرده و تا زمانی که میخواهید به آرامی در دهان وی بگذارید در یخچال نگهداری کنید.

وان حمام

وان را با آب داغ پر کنید. به آرامی کف حمام، روغنها و پودرها را اضافه کنید. توجه کنید حس بویایی خود را با بوهای مختلف آشفته نکنید.

بالش حمام ، شامپو و اسفنج را در کناری قرار دهید تا زمانی که در وان می روید استفاده کنید. حواه کوچک را دم دست نگهدارید تا بتوانید دستتان را خشک کنید.

یک جفت نوشیدنی بریزید و با هم در مورد موضوع خوشایندی صحبت کنید، سپس به آرامی چند تا توت فرنگی در دهانش بگذارید ولی نه همه را و چند تا را برای بعد نگهدارید.

حالا اسفنج را خیس کرده و آرام و به ملایمت روی بدنش حرکت دهید. ابتدا سراغ شانه ها بروید، بعد پشت، بعد دور و بر شکم و آرام آرام به پاهایش برسید. بعد از اینکه تمام بدنش را مالیدید، اسفنج را دوباره خیس کنید و آب آنرا روی پشت و سینه هاش بریزید. نوازش و ماساژ را از یاد نبرید.


نظرات

  1. نازنین خوشبخت گفت:

    بقیه نداره من هیچی نفهمیدم

ارسال نظرات