مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 202
  • بازدید این هفته : 1842
  • بازدید این ماه : 61027
  • بازدید کل : 1565700


telegram

ارتقای انرژِی و توان قوه و قوای جنسی یک نیاز ضروری است و برعکس ذهنیت موجود به آسان می توان با راههایی طبیعی به آن دست یافت

سیب : خوردن سیب با خاصیت خوشبو کننده دهان موجب میشود که همسرتان بیشتر به شما نزدیک شود.

مارچوبه : این گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت و تنظیم هورمون های بدن دارند.

موز : موز دارای ویتامین B6 است ، مصرف موز به تنظیم هورمون ها و ترشح سروتونین کمک میکند ، سروتونین باعث احساس سرخوشی و رضایت میشود ، این میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.

کرفس : این گیاه باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند ، کرفس انبار اندرستون و فرومونی برای افزایش میل جنسی زنان است ، اگر مقدار مناسبی از کرفس را به رژیم غذایی تان اضافه کنید مطمئنا زندگی جنسی خوبی خواهید داشت.

انجیر : این میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای آمینه میل جنسی را شعله ور میکند.

سیر : هرگز از خوردن سیر خوددداری نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون موجب تقویت قوای جنسی میشود.

صدف : حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستسترون در مردان است.

ریشه های گیاه مکا : ریشه های گیاه مکا مملو از قوی ترین نوع افروسدیاک ( ماده محرک جنسی ) و از مفید ترین مواد برای تقویت توانایی جنسی میباشد و نه تنها میتواند به عنوان مکملی برای غذا باشد بلکه میتواند به عملکرد بهتر و سلامت شما کمک کند.

کاکائو : در شکلات مواد طبیعی کافی برای فراهم کردن انرژی در طول عملیات یافت میشود ، فقط مقداری شکلات کافی است تا آندروفین لازم برای رابطه طولانی ایجاد شود.

فلفل : کاپساکین ماده ای که باعث سوزش در فلفل میشود برای تولید آندروفین ضروری است ، این ماده باعث افزایش سرعت خون در بدن و افزایش ضربان قلب میشود ، یک تکه کوچک از آن میتواند هیجان زیادی ایجاد کند.

هل : سرشار از مواد تقویت کننده جنسی است و مقدار کمی از پودر هل میتواند انرژی کافی را برای فرد فراهم کند.

زنجبیل : گرمای حاصل از زنجبیل نه تنها میتواند چاشنی چای باشد بلکه میتواند چاشنی زندگی جنسی هم باشد ، عصاره زنجبیل منجر به افزایش ضربان قلب و دمای بدن شود.

تخم کدو : این دانه ها توانایی جنسی واقعی را آزاد میکنند ، اگر زندگی جنسی خوبی میخواهید این تخمه ها که پر از روی و اسید های پر چرب هستند نیاز شما را برآورده میکنند.

کنف : کنف ماده جادویی برای زندگی جنسی سالم است و از زمان های بسیار دور از کنف برای تقویت قوای جنسی مردان استفاده میشده است ، عصاره دانه کنف حاوی مقادیر کافی از اسیدهای چرب اشباع نشده مونو و اسانس برای کمک به رابطه جنسی عالی است.

بادام : بادام موادی در خود دارد که برای تولید تستسترون ضروری میباشد ، افزایش این مواد باعث تجربه رابطه ای بهتر و طولانی تر میشود ، مصرف روزانه مقدار معینی از بادام در روز به شما برای رابطه ای با انرژی تر کمک میکند.

آب انار : اگر از اختلال جنسی رنج میبرید سریعا یک لیوان آب انار بنوشید ، فواید آب انار برای بهتر عمل کردن سیستم خون رسانی بدن و برای آمادگی سیستم ارگانیک بدن است و یک لیوان آب انار آنتی اکسیدان کافی برای دفع رادیکال های آزاد در بدن را فراهم میکند.

گوجه فرنگی : این میوه منبع طبیعی مواد محرک جنسی است ، این محصولات دارای ویتامین های لازم برای تولید تستسترون و اسپرم است.

درخت چهل سکه بیلوبا : این گیاه شرقی یک موهبت طبیعی برای بهره وری جنسی است ، درخت چهل سکه بیلوبا دارای مواد مغذی ضروری است که به افزایش باروری و تحریک جنسی کمک کند.

ماهی قزل آلا : ماهی های قزل آلا منبعی عظیم برای اسید های چرب امگا ۳ هستند و این چربی ها برای فعالیت بهتر غده جنسی بسیار موثرند.

آووکادو : این میوه سرشار از چربی های اشباع نشده است که در تولید مناسب تستسترون موثرند و انرژی جنسی فرد را حفظ میکنند.

ریحان : مقدار کمی از ریحان خشک شده میتواند فرد را به شدت تحریک کند.

دانه کاج : غنی از اسیدهای چرب ضروری و آهن است و یک راه حل ثابت برای مردان از زمان قرون وسطی بوده است ؛ اسید های چرب موجود در آن باعث حفظ باروری جنسی ، افزایش تولید تستسترون و اسپرم و در نهایت یک رابطه جنسی خوب میشود.

توت فرنگی : این میوه ها منبع خوبی برای ویتامین C هستند و عطر و طعم عالی توت فرنگی باعث شده تا محزرک جنسی پر طرفداری باشد.

زعفران : این ادویه عجیب و غریب دقیقا چیزی است که شما برای داشتن رابطه ای خوب به آن احتیاج دارید ، اگر مقداری زعفران را با شیر گرم مخلوط کنید و بخورید انرژی لازم را برای دو طرف فراهم میکند.

عسل : این ماده شیرین منبعی فوق العاده غنی از بور است که میتواند محرک شما باشد و باعث تاخیر شود ، ویتامین B موجود درآن منجر به تولید تستسترون و کمک به سلامت زندگی جنسی میشود.


ارسال نظرات