مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 140
  • بازدید دیروز : 8001
  • بازدید این هفته : 28865
  • بازدید این ماه : 43349
  • بازدید کل : 1608620


telegram
این چیست که وقتی شما کسی را برای اولین بار ملاقات می کنید؛ تکانتان می دهد؟

شما جاذبه جنسی خاصی نسبت به فردی از جنس مخالف در خود احساس میکنید و سپس بسیار بیشتر از آن چیزی که عملا وجود دارد؛ دچار عواطف و احساسات می شوید.
.

شما نه به این دلیل که عاشق شده اید؛ بلکه به این دلیل که تحریک شده اید مدام به او فکر می کنید.جاذبه جنسی شدید به خصوص با کسی که با تصویر ذهنی شما از همسر مطلوب مطابقت دارد؛ به سادگی با عشق اشتباه گرفته می شود.خصوصا اگر شما به دنبال یک اوج احساس لحظه ای باشید؛ اما این اوج احساس یا هوس در نگاه اول غالبا به دنبال شکست رابطه یا سرخوردگی را با خود به همراه دارد.
.
زوج هایی وجود دارند که سی سال با هم زندگی کرده اند و در همان ملاقات اول همسر مطلوب خود را یافته اند؛ که باید گفت آنها جاذبه ای قوی و ارتباط روحی را تجربه کرده اند و سپس آنرا به رابطه قوی و موفق بدل ساخته اند.
.
تصور کنید که در یک شب سرد؛ در کلبه ای نشسته اید.می خواهید آتش روشن کنید تا خود را گرم کنید؛ روزنامه و هیزم در اختیار دارید.روزنامه سریعتر می تواند شعله بزرگی درست کند اما سریعتر هم خاموش میشود؛ هیزم بهزمان طولانی تری نیاز دارد تا شعله ور شود ولی به آرامی و یکنواخت و پایدارتر است.
.
بسیاری از مردم به اشتباه در ابتدای روابط به دنبال همان شعله ناگهانی هستند؛ به جای آنکه به دنبال همسری باشند که بتوانند با او رابطه ای پر دوام و محکم را بسازند.
.
البته شما می توانید هم روزنامه و هم هیزم را برای درست کردن آتش داشته باشید اما اگر متوجه شده اید که مدام کسانی را انتخاب میکنید که برای شما نامناسب اند؛ شاید بهتر است به دنبال ” آقا یا خانم هیزم” بروید.


نظرات

  1. mina گفت:

    من تمام گفته های شما را امتحان کردم ولی بهترین آن هیزم است که متاسفانه یافت نمی شود.

ارسال نظرات