مارا در گوگل محبوب کنید ...

face.png face.png
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز : 181
  • بازدید دیروز : 754
  • بازدید این هفته : 4338
  • بازدید این ماه : 16968
  • بازدید کل : 1580690


telegram

قبل از آن كه چيزی به همسرتان بگوييد كه نسبت به او انتقاد داريد، به سوالات اساسی زير پاسخ دهيد:

به چه دليل انتقاد می كنم؟ اگر دليل خوب و سازنده ای نداريد. پس چيزی نگوييد. آيا بهترين زمان و بهترين مكان اين جاست؟ اگر نه، از خود بپرسيد، چه وقت و در كجا می توانم اين نكات را مطرح كنم كه روابط جنسی ما را بهتر كند؟
.
هنگام انتقاد به ياد داشته باشيد كه به جای تمركز بر آن چه كه در همسرتان نمی پسنديد ، بر رضايت خاطری كه به شما می بخشد تأكيد كنيد.
.
به جای آن كه بگوييد « دوست ندارم اين طور با خشونت در آغوشم بگيری » بگویید « وقتی به آرامی نوازشم می كنی بيشتر لذت می برم » وقتی به جای مطرح كردن خواستتان چيزی را مطرح می كنيد كه از آن بدتان می آيد، خود و همسرتان را مجبور می كنيد كه به جای تمركز بر احساس و حالتهای جنسی، توجه خود را بر جزييات انجام آن متمركز كنيد. وقتی خواسته هايتان را مطرح می كنيد، مواظب باشيد لحن كلامتان آمرانه نباشد.
.
وقتی آمرانه بگوييد « مرا به آرامی نوازش كن » مفهوم ضمنی آن اين است :

.
« در غير اين صورت نمی گذارم به من دست بزنی و به همين ترتيب خواسته شما نبايد زمينه تهديد ايجاد كند : « اگر بلد نيستی مطابق خواست من رفتار كنی فكر ديگری بكنم »
.
سعي كنيد از چيزی انتقاد نكنيد كه همسرتان نمی تواند آن را تغيير دهد . انتقاد كردن از خصوصيات جسمی مثل اندازه آلت، شكل سينه و سينه ها انتقادی ظالمانه است، چون احتمالاً فقط جراحی پلاستيك می تواند چنين وضعيتی را تغيير دهد . انتقاد از تمايلات جنسی همسر نيز انتقادی غير سازنده محسوب می شود.
.
مطالبی كه كتاب ها و فيلم های جنسی به شكلی اغراق آميز درباره روابط جنسی عنوان می كنند ، گاهی باعث می شود كه زن و مرد از همسر خود انتظارات غيرواقع بينانه ای داشته باشند.


نظرات

  1. behnam گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم این رفتار رو من در زمینه غیر جنسی دارم بصورتی که من وقتی خواسته ام رو نه بصورت انتقادی بلکه با حالت درخواست عنوان میکنم یا پیشنهاد میدم با تند خویی مواجه شدم وجوابهایی مثل من همینم٬ نمیتونم. من سکوت کردم یا اینکه گفتم باشه البته شده ک با انتقاد هم همین هارو بیان کرده باشم خواستم درخواست کنم که منو در برخورد با و پاسخ به این حالت کمک کنید متشکرم و اینکه اگرسوالی دشتید من در خدمتم

ارسال نظرات